Iff ^^

Idag har jag svoit,sovit och..... sovit.

Vaknade, fotade katten lite, samt några blommor (bilder kmr sen). Sen drog jag till Klucki lite ^^

Sen hem, ut till Ribban med M-S gänget ^^
 Fick ha NIKON runt halsen lite medans pappa spelade fotboll med Eddie, Freddan, Pilis och Olle xD
Fotade när de spelade, mktmktroligt x)
 Fick en apbra bild på Eddie, o när pappa såg den sa han ''sträck på vriserna Eddie!''
(Eddie säger alltid de till min lillebrorsa när han tränar)

Sen hämta lite grejer hos Ulla, o sen när vi körde hem så spelade de Azerbadjans(stavning?) bidrag till ESC, den där med Arash. Så då höjde pappa volymen apmkt så de som gick på trottoaren bara vände sig om o glodde, o jag bara gömde mig under pappis jacka o hoppades att det inte såg mitt ansikte xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0