TILL THERESE JOHANSSON ROJO

Therese, alla skriver om dig. Nu har gränsen gått för mig med och nu måste jag bara skriva jag med, för dessa ord kan inte stanna inom mig för evigt.
Du verkar ha varit en underbar tjej, med mycket energi och glädje. Även fast jag inte kände dig, har jag följt tidningarna, sett din bilddagbok och din blogg, och den underbara blogg dina vänner har gjort för dig. Alla hedrar dig, som om alla känt dig hela livet.

De som gjorde det här, de borde få ett hemskt liv. De borde ha det, eftersom att de har dödat en oskyldig själ på sitt samvete. Att man ens får tanken. Att man ska döda någon som den man är kär i är avundsjuk på, bara idéen, får mig att må illa. Sen att man gör det också. FYFAN.

Jag gråter för dig Threse, för dig.


Vila I Frid Therese, Vackra Flicka.

Kommentarer
Postat av: Kusssiiinen ;D

Hallå !! Linn blogga igen tönt !



sjukt bra skrivet puss !

snart tyskland !!! pepp pepp :DDD (LL)

2009-07-12 @ 16:10:22
URL: http://annaliinneaa.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Hej Linn!

Jag läste din kommentar på min gamla blogg (metrobloggen.se/curlyzoe) och som svar på din fråga; jag har en hel del kontakter i både Sverige, England och USA och det gör ju att jag pratar med och lär känna en del folk. Jag känner några av skådespelarna som har mindre roller i HP filmerna och de har lovat mig att när jag kommer till england så ska jag få träffa några av de större skådespelarna. Där var svaret på din fråga :)

Kram Zoofie

2009-08-17 @ 19:33:32
URL: http://takidazoofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0